zondag 21 juni 2015

HELP !!

Aanstaande zaterdag 27 juni is er weer de jaarlijkse Struggle4Bibles walk. Ook dit jaar doe ik weer mee. Samen met mijn oudste dochter Lisa gaan we de uitdaging aan. Dit jaar dus samen op pad. Een voorrecht om dat te mogen doen en op die manier te voorzien in bijbels voor het Midden-Oosten. Die mensen hebben hun leven ervoor over om meer over het evangelie te horen, dan kunnen wij toch wel een paar kilometer zweten om ze te geven waar ze zo naar uitkijken.

Tot nu toe loopt het nog niet storm met de sponsoring. Ik wil hierbij dan ook oproepen om dit bericht naar iedereen door te sturen die je kent, aan al je vrienden en kennissen door te sturen en aan te geven dat het al bijna weer zover is!




Hieronder zal ik de linken geven waar je terecht kunt om mij of mijn dochter te sponsoren. Laten we er samen alsnog een heel mooi bedrag van maken. Per € 6,- kan één persoon een bijbel mét uitleg en opleiding krijgen.

Help jij dit jaar ook (weer) mee?

Om Lisa te sponsoren: Profiel Lisa Struggle4bibles

Om mij te sponsoren:  Profiel Harry Struggle4bibles

Help mee !!!

Bedankt alvast voor iedereen die meehelpt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

Elke dag sterven we.

De bijbel staat vol met geweldige teksten. Teksten voor bemoediging, voor troost, hoop, of gewoon om je geluk te delen. Maar de bijbel beva...