vrijdag 19 september 2014

Foutje?

Ben je een foutje?

Soms denken mensen wel eens:"Wat doe ik hier eigenlijk? Ik ben niets waard. Ik had eigenlijk niet geboren moeten worden!"

Wat er ook in je leven speelt, hoeveel tegenslag je ook te verduren krijgt, je bent het zeker waard om op deze aarde rond te lopen! Je ben t niet 'toevallig' gegroeid uit het niets, je bent met een doel hier op de aarde gezet. Al kan het soms anders lijken. 

Weet dat je gewaardeerd wordt, dat je waardevol bent en dat je een positieve invloed hebt op het leven van andere mensen.

Jeremia 29:11 "Mijn plan met jullie staat vast – spreekt de HEER. Ik heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk: ik zal je een hoopvolle toekomst geven."

En denk je:"tja dat zeg je wel lekker, maar ik kan nu gewoon even niet meer."?

Matheus 11:28 "Kom naar mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven."

Jesaja 41:10 "Wees niet bang, want ik ben bij je,
vrees niet, want ik ben je God.
Ik zal je sterken, ik zal je helpen,
je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand."







1 opmerking:

Aanbevolen post

Elke dag sterven we.

De bijbel staat vol met geweldige teksten. Teksten voor bemoediging, voor troost, hoop, of gewoon om je geluk te delen. Maar de bijbel beva...